Woensdag 14 en Donderdag 15 november - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Maria Zeevat - WaarBenJij.nu Woensdag 14 en Donderdag 15 november - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Maria Zeevat - WaarBenJij.nu

Woensdag 14 en Donderdag 15 november

Door: Maria

Blijf op de hoogte en volg Maria

16 November 2012 | Indonesië, Sanur

Woensdag relax dagje. Naar het strand gelopen. Lars en kelly hebben nog een schilderij gekocht. Ik heb een beetje last van heimwee...mis mn kinderen! Maar goed probeer toch te genieten....

Donderdaq opgestaan ontbijtje genomen (Lars heeft lekker croissantjes gehaald hier ergens bij een bakkertje) en daarna bij het zwembad liggen. Lekker gelezen en gezwommen.
Verder die middag hebben we een filmpje gekeken, want we zouden die avond naar Kuta gaan dus smiddags niet veel doen.
Dvdtje kost maar 80 cent dus ja dan kun je nog eens gek doen of nie?
sAvonds naar Kuta met de taxi (Made).Lekker druk weer onderweg maar goed uiteindelijk toch gearriveerd in het heerlijk drukke Kuta, Jl. Legian.....honderden winkeltjes en mannetjes en kinderen die je spulltjes willen verkopen. Soms ook wel vervelend hoor dat je steeds moet zeggen, nee dankje ik hoef geen gouden ketting, zonnebril, armbandjes of wat dan ook!! Nee jullie denken misschien dat wij het makkelijk hebben maarrrr niets is minder waar!! hahahahaha.....
Na ongeveer een uur zijn we het al zat en gaan we bij VIP naar boven. Daar besluiten we te gaan eten en we zien eenpodium dus het beloofd wat.
En ja hoor, er beginnen eerst 2 jongens, 1 met gitaar en 1 zanger, leuke liedjes te zingen op verzoek ook. En na een tijdje komt er een band. 2 meiden en 1 jongen en een drummer, toetsenist, gitarist (net als de vorige overigens). Dat was ook erg leuk en we hebben heerlijk mee gezongen en gedronken hihihihi....
Op een gegevenmoment komen er een jongen en een meisje (Australiers denk ik) het podium op en gaat hij op zijn knieen en zegt: I fucking love you very much, I fucking know you very long and I wanne fucking marry you....do you want to marry me??? Met een ring in zijn handen....zoooo lief!! Misschien zul je denken: Waarom nu in een restaurant en niet een of ander romantisch plekje aan zee maar goed......het was wel heel mooi!! Ze was zo ontroerd en t was leuk voor ons om mee te maken!!
Veel australiers trouwens in Kuta.....

• 16 November 2012 - 11:41

Monique:

Nou hier ook heimwee naar jullie hoor !!! Leuke foto´s, en wat gaaf dat jij gewoon wel een tokeh op de foto hebt. xx

• 16 November 2012 - 11:46

Jaap En Gea:

Wat een mooire reis mensen, elke keer weer leuk om te lezen. Ook mooie foto's!! Geniet ze nog even! lieve groetjes