Aankomst Oslo (bij mijn nicht Stanny) - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Maria Zeevat - WaarBenJij.nu Aankomst Oslo (bij mijn nicht Stanny) - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Maria Zeevat - WaarBenJij.nu

Aankomst Oslo (bij mijn nicht Stanny)

Door: Maria

Blijf op de hoogte en volg Maria

18 Juni 2014 | Noorwegen, Oslo

Goedemiddag,
Vannacht geslapen in de eerste hut. Het was piepklein maar had ook wel weer wat. Douchen met een muntje voor 4 minuten. Vannacht moest ik plassen en toen was het gewoon nog licht buiten!! Bizar om te zien...alsof het al hoog en breed ochtend was terwijl het 2 uur snachts was.
Vanmorgen ontbijtje gedaan en vertrokken via de touristische route naar Oslo. Prachtige rit!! Wat is het hier mooi!!
Om 13.00 uur kwamen we aan bij het huis van Stanny. Hartelijk welkom en wat een gezellig en mooi appartement.
Helaas lukt het ook hier niet om foto's te plaatsen in mijn verslag....ik doe denk ik iets verkeerd. Dus ik zet op facebook apart nog wel wat foto's....

• 18 Juni 2014 - 13:59

Kelly & Lars:

Hoi schatjes!! Heerlijk gaan genieten.. ik kan niet wachten om de foto's te bekijken!
    En vanavond natuurlijk Nederland kijken he!!!!!! Xxxx

We houden van jullie!! Xxxx

• 18 Juni 2014 - 22:16

Anita Siegenthaler:

Hoi,
    Ik wens jullie heel veel plezier bij Stanny.
    Vind het leuk dat jullie bij de familie bezoeken in het buitenland.
    Stanny veel plezier met je bezoek. Hoop dat ik ook eens tijd vind jou te bezoeken.
    Nogmaals veel plezier.
    Groetjes uit de zonnige zuiden Tessin.
    Liefs Anita.