Geirangerfjord - Reisverslag uit Geiranger, Noorwegen van Maria Zeevat - WaarBenJij.nu Geirangerfjord - Reisverslag uit Geiranger, Noorwegen van Maria Zeevat - WaarBenJij.nu

Geirangerfjord

Door: Maria

Blijf op de hoogte en volg Maria

26 Juni 2014 | Noorwegen, Geiranger

Wat een geweldige dag was het vandaag! Ik bleef maar fotograferen en Henk ook hahahaha dus dat wordt wat straks als ik een fotoboek ga maken....
Zoals beloofd is het Geirangerfjord het mooiste en beroemdste fjord van Noorwegen of misschien wel van de wereld! Ik overdrijf misschien een beetje maar dat zit nu eenmaal in mijn aard hihihi...
In ieder geval was het zo gigantisch wonderlijk en sprookjesachtig dat ik eigenlijk iedereen die dit leest wil aanraden dit in het echt te gaan bekijken! Sommige van mijn facebookvrienden hebben het al gezien en die zullen het met mij eens zijn of misschien nog een keer willen!
Maar goed genoeg nu over Geiranger. Na dit spektakel reden we via een mooie route weer door de bergen richting Alesund...ook een prachtige havenstad. Daar gingen we in een restaurantje wat eten....daarna een broodje voor morgenochtend gekocht en terug naar de camping gereden, want die ritjes door de bergen duren langer dan je denkt. Het is nu inmiddels alweer 22.00 uur en heb net pas mijn koffie op!
Dus we gaan zo pitten....eerst effe yatzeeen hihihi...
Tot de volgende keer....xxx

  • 27 Juni 2014 - 10:59

    Gea Jansen:

    Het is en blijft schitterend, echt genieten, en, is het nog steeds zo stil op sommige plekjes?? groetjes Gea

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maria

Actief sinds 12 Juni 2011
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 39624

Voorgaande reizen:

16 Juni 2014 - 06 Juli 2014

Even heel wat anders....Noorwegen!!

30 Oktober 2012 - 20 November 2012

Vakantie Bali, Sumbawa november 2012

04 Juli 2011 - 26 Juli 2011

West USA here we come!

Landen bezocht: