Runde - Reisverslag uit Runde, Noorwegen van Maria Zeevat - WaarBenJij.nu Runde - Reisverslag uit Runde, Noorwegen van Maria Zeevat - WaarBenJij.nu

Runde

Door: Maria

Blijf op de hoogte en volg Maria

27 Juni 2014 | Noorwegen, Runde

Vanmorgen zijn we laat opgestaan, want we hadden bedacht er een lekker rustig dagje van te maken. Eerst een ontbijtje lekker op de veranda in de zon. Na het ontbijt bedachten we ergens heen te rijden wat ik had gehoord van 1 van onze mede reizigers (die we steeds weer zien omdat zij dezelfde route geboekt hebben als ons bij Buro Scanbritt). Het gaat om het eilandje Runde. Je komt er door over een aantal bruggen en door tunnels te rijden. 1 tunnel was maar liefst 7,8 km! Best een eng idee zo lang onder de grond en onder water maar goed daarover moet je niet te lang nadenken.
Aangekomen in Runde....bleek het er stervens koud te zijn! Logisch eigenlijk, want het eilandje ligt aan de open zee op het uiterste puntje van deze gemeente. Maar wel mooie omgeving en weer wat fotootjes gemaakt uiteraard. Toen teruggereden richting de camping. Onderweg wel even gestopt want het was inmiddels alweer 3 uur dus we hadden het koud en best trek....dus toen gingen we lekker een pannetje Nasi warm maken op het gaspitten wat we bij ons hebben. Grappig om ons zo te zien maar wel erg lekker! Zeker als je het koud hebt!
Aangekomen weer op de camping konden we in korte broek lekker op onze ligstoelen in het zonnetje liggen! Heerlijk dat ik die stoelen bij me heb.
Later die middag nog een ijsje gekocht bij de kantine en effe. In water die opgegeten....daarna weer lekker chillen op onze stoelen! Lekker hoor zo'n relax dagje!
Nu effe koffie zetten en straks weer een potje yatzeeen.
Morgen weer inpakken en naar de volgende camping in Balestrand! Ben benieuwd! Tot morgen xxx

• 28 Juni 2014 - 11:12

Gea Jansen:

Heerlijk genieten om die verhalen van jullie te lezen.

• 28 Juni 2014 - 17:54

Ferry:

leuk hoor zo te lezen wat jullie allemaal doen en vooral niet doen