Kristiansand - Reisverslag uit Evje, Noorwegen van Maria Zeevat - WaarBenJij.nu Kristiansand - Reisverslag uit Evje, Noorwegen van Maria Zeevat - WaarBenJij.nu

Kristiansand

Door: Maria

Blijf op de hoogte en volg Maria

04 Juli 2014 | Noorwegen, Evje

Vandaag zijn we een dagje naar Kristiansand geweest. Gewoon omdat we de natuur even zat waren hihihi maar ook omdat we even wilde weten hoever het rijden is van de camping tot de boot. Zondagochtend moeten we om 7.00 uur inchequen dus aangezien het blijkbaar een anderhalf uur rijden is moeten we zondagochtend vroeg op!
Maar goed we hebben genoeg geslapen deze vakantie dus dat gaat lukken. Wie weet zien we zo in de vroege ochtend alsnog wel Elanden langs de weg!! :-)
Kristiansand is een leuke mooie stad! Gezellige winkelstraat waar Henk zijn lol weer op kon met inkopen! Ja ja misschien denken jullie dat ik koopziek ben maar Henk is het nog erger hahahaha.

Gisteren laat in de middag waren we aangekomen op deze laatste camping. Het was nog best aardig weer dus we hebben in de kantine gegeten. Daar gelijk even gevraagd of we zaterdag het voetbal konden kijken....en dat kan dus! Gelukkig!
Het is weer een mooi huisje trouwens en na een potje yahtzee gingen we douchen en pitten....
Het was vannacht trouwens wel weer wat donkerder.

We zitten nu (het is 18.00 uur) trouwens ook in de kantine. Duitsland speelt tegen Frankrijk....dussss....we zijn voor Duitsland deze keer, want die Fransen vinden we helemaal niks!
Maar even kijken wat het gaat worden.....