Zondag 4 november 2012 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Maria Zeevat - WaarBenJij.nu Zondag 4 november 2012 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Maria Zeevat - WaarBenJij.nu

Zondag 4 november 2012

Door: Maria

Blijf op de hoogte en volg Maria

05 November 2012 | Indonesië, Sanur

Vandaag zijn Kelly en Henk voor een proefduik geweest in het zwembad van het Hotel. Lars en ik mochten helaas niet vanwege oor en bloeddruk problemen. Maar goed K&H waren erg
Lars is beroerd en verteld later zijn perikelen op het toilet en dat klonk niet best! Wij Henk en ik besluiten dus vandaag met zn tweeen te gaan lunchen.
Laterd die middag doen we niet veel...beetje relaxen nog wat zwemmen en om een uur of 18.00 uur gaan we naar het restaurant (alweer eten)met Frans en Renate en Kelly en Lars gaan het ook weer proberen.
s'Avonds leggen we een kaartje (Jokeren Kelly style) en Henk wint!!

• 05 November 2012 - 16:28

Monique:

Hahaha jullie hebben al meer gedaan in die paar dagen dan ik in alle weken dat ik er was. Wanneer gaan ze duiken voor het echt ??

• 05 November 2012 - 18:53

Wil:

Hoi Maria, leuk om je verslag zo te lezen! Het ziet er allemaal mooi uit hoor, alleen jammer dat je niet mocht duiken. Ik blij het volgen hoor, doe je de groeten daar? Liefs Wil

• 05 November 2012 - 19:00

Yvonne:

Hey Maria, wat maak je toch allemaal leuke dingen mee!! Erg leuk om te lezen. Zoals je gezien hebt hebben wij weer lekker gewandeld in Baarn. Veel plezier en geniet!! dikke kus XXX