Dinsdag 13 november - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Maria Zeevat - WaarBenJij.nu Dinsdag 13 november - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Maria Zeevat - WaarBenJij.nu

Dinsdag 13 november

Door: Maria

Blijf op de hoogte en volg Maria

14 November 2012 | Indonesië, Sanur

Vanmorgen om 7 uur al wakker geworden dus Henk en ik gingen er maar uit, want we konden niet meer slapen. Ik ging de koffer inpakken en Henk liep evennaar het strand om nog wat foto's te maken. Toen hij terug kwam werd de rest ook wakker en gingen we een ontbijtje regelen. Ik bakte wat eieren en we deden wat broodjes in de oven...bakkie thee en alweer smullen. Na het eten ben ik met lars nog een keer de zee ingegaan om te snorkelen en af te koelen want het was alweer warm! Echt leuk dat snorkelen, de zee is echt mooi daar! Enige nadeel was dat je er niet normaal inkon lopen vanwege alle rots en koraalpartijen. dus met waterschoenen de zee in.
Die middag gingen we naar het vliegveld van Sumbawa. We vlogen met een fokker 50 dus er konden ook maar vijftig mensenin het vliegtuig. Heel apart hoor om in zo.n vliegtuig te stappen....dan denk je wel....zal dit wel goed gaan??? Maar gelukkig het ging goed en binnen een half uur waren we al op Lombok Daar moesten we eerst uitstappen en je handbagage meenemen. Het vliegveld op naar binnen inchecquen en vervolgens het zelfde vliegtuig weer instappen via een andere kant van het vliegveld....bizar! Vanuit Lombok was het weer een half uurtje tot Bali. Daar kwamen we om een uur of zes aan. Taxi opgetrommeld en die heeft ons naar Sanur gereden. Mooie auto waar we goed met zn allen inkonden zitten, incl. de koffers.
Weer aangekomen bij Taman Agung werden we welkom geheten door de bewoners van Taman agung (daarwonen verschillende nederlanders permanent of voor eenaantal maanden die inmiddels goed bevriend zijn met Renaat en Frans dus automatisch ook met ons).
Nadat we onze spullen boven hadden gebracht gingen we eten bij de Italiaan. Lekker pasta mmmm....toen naar huis slapen!! doodmoe van alweer een druk dagje....

• 15 November 2012 - 10:26

Monique:

De laatste week is begonnen, nu nog even dubbel genieten, voor zover dat mogelijk is, want volgens mij genieten jullie al drie-dubbel. xx