vigelandspark Oslo - Reisverslag uit Redalen, Noorwegen van Maria Zeevat - WaarBenJij.nu vigelandspark Oslo - Reisverslag uit Redalen, Noorwegen van Maria Zeevat - WaarBenJij.nu

vigelandspark Oslo

Door: Maria

Blijf op de hoogte en volg Maria

19 Juni 2014 | Noorwegen, Redalen

Vannacht heerlijk geslapen uiteraard na de overwinning en het oranjefeest!
Vanmorgen eerst gezellig gekletst met Stanny terwijl Henk nog sliep. Toen lekker douchen en Om een uur of 9.30 uur gingen we ontbijten.
Na het ontbijt gingen we naar de stad met de bus weer omdat Stanny voor ons een kaart geregeld had voor de bus tram of boot...dus dat was gisteren ook erg handig toen we de stad in gingen om het voetbal te bekijken.
Deze keer gingen we naar het beroemdste park van Oslo waar je geweest MOEST zijn volgens Stanny. Nou het was zeker de moeite waard! Prachtige beelden gemaakt van brons...allemaal naakt ;-) maar zooooo levensecht!
Omdat het foto's bijvoegen nog steeds niet lukt zet ik ze steeds op Facebook dus hoop maar dat iedereen die in onze mailinglist staat ook op Facebook erbij kunnen.
Nadat we het park hebben bezocht weer terug met de bus naar het huis van Stanny, want zij moest werken en wij vervolgen onze route weer naar camping Sveastranda in Redalen.
Het begint te regenen! Wordt wat kouder! Maar goed eenmaal aangekomen bij de camping is het weer droog. We installeren de boel en maken wat eten klaar. Toch maar even buiten in het zonnetje opgegeten....
Nu een bakkie koffie...

• 19 Juni 2014 - 23:07

Ferry:

Gelukkig toch lekker buiten eten. Hier hoef je daar niet meer aan te denken op t moment is het takkeweer al een paar dagen. .....
    wees maar blij dat je daar zit.