Aankomst Balestrand - Reisverslag uit Balestrand, Noorwegen van Maria Zeevat - WaarBenJij.nu Aankomst Balestrand - Reisverslag uit Balestrand, Noorwegen van Maria Zeevat - WaarBenJij.nu

Aankomst Balestrand

Door: Maria

Blijf op de hoogte en volg Maria

28 Juni 2014 | Noorwegen, Balestrand

Vandaag vertrokken naar Balestrand. Ik had de camping in de navigatie gezet dus we reden er eigenlijk zo naar toe. Onderweg een paar veerbootjes op en tunnels door....die tunnels zijn af en toe best smal vind ik hoor! En aangezien ik ook last van nachtblindheid krijg is t niet echt fijn om in een tunnel te rijden voor mij....maar goed we hebben t weer gered en het was vandaag zo lekker warm dat ik besloot om effe bij het water te gaan kijken. Daar was de eigenaresse die in zwempak liep. Ik vroeg: is het niet te koud? In mijn beste Noors hahahaha NOT Engels dus....
Ze zei....Nooooo it's about 20 degrees! Dus ik zei: ok so I can try it too! Zo gezegd zo gedaan....ik mijn bikini aangetrokken en Henk liep mee om de foto te maken uiteraard ;-)
Het was heerlijk! Wel fris maar zo helder...
Na de duik even opwarmen in de zon en toen weer boodschappen voor het avond eten tja....dat gaat ook gewoon door he....
We hebben trouwens weer een heerlijk stukje vlees op de bbq gehad! Sla en gekookte aardappeltjes erbij mmmmm
Vis lukt niet zo....we vangen niks! Hahaha nee we zijn geen vissers dus dan moeten we de zalm of de garnaaltjes maar gewoon kopen van de week, want ik ben eigenlijk wel toe aan wat vis! We hebben ook al onze zaterdag visdag gemist dussss
Morgen gaan we met de boot door het Sognefjord richting de Gletsjer! Ben benieuwd!
Morgen speelt ook Nederland weer dus we moeten op tijd terug zijn ;-)
Het koelt wel snel af want ik zit nu buiten dit verslag te schrijven met mijn schoenen, sokken, lange broek en poncho aan....maar goed dan slapen we lekker.
Het is een mooie camping met een tweepersoons bed dussss ik kan vanavond weer naast Henkie liggen ;-)

  • 28 Juni 2014 - 22:11

    Muriel:

    Hoi Maria,
    Ik heb vanavond eens even lekker de tijd genomen om al je verslagen te lezen. Wat een prachtige reis zijn jullie aan het maken. Noorwegen staat ook zeker nog op mijn lijstje (als de kids wat ouders zijn). Lekker blijven genieten daar en ik kijk alweer uit naar je volgende verslag!
    groetjes, Muriel
    p.s. ik heb vanmorgen even extra goed mijn best gedaan bij Zumba, dus ook voor jou!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maria

Actief sinds 12 Juni 2011
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 39643

Voorgaande reizen:

16 Juni 2014 - 06 Juli 2014

Even heel wat anders....Noorwegen!!

30 Oktober 2012 - 20 November 2012

Vakantie Bali, Sumbawa november 2012

04 Juli 2011 - 26 Juli 2011

West USA here we come!

Landen bezocht: