Oppdal 23 juni - Reisverslag uit Oppdal, Noorwegen van Maria Zeevat - WaarBenJij.nu Oppdal 23 juni - Reisverslag uit Oppdal, Noorwegen van Maria Zeevat - WaarBenJij.nu

Oppdal 23 juni

Door: Maria

Blijf op de hoogte en volg Maria

23 Juni 2014 | Noorwegen, Oppdal

Zoals jullie gemerkt hebben heb ik gisteren niet geschreven, omdat het zo'n saaie dag was met kou en regen! Ik had geen puf meer om mijn verhaal te doen, want van kou word je snel chagrijnig!
Maar goed aangekomen op de camping in Oppdal werd de dag toch weer gezellig, want Gerdien (collega van mij) zat al op de camping en dat was natuurlijk wel effe leuk! Ze vertelde over haar trip naar de Noordkaap en liet haar foto's zien. Mooie plaatjes ook!
S'avonds voetbal gekeken in de kantine met Gerdien en haar broer Kees. België tegen Rusland werd 1-0 en later Zkorea tegen Algerije dat wonnen de Algerijnen met 2-4 maar dat was minder interessant....om een uur of 23.30 gingen we slapen in ons houten hutje....best lekker geslapen overigens.
Vanmorgen opgestaan en douchen.....vergeet ik mijn handdoek! Daar sta je dan met een muntje er al in gegooid dusss ik moest wel kletsnat naar t huisje lopen met mijn nachtpon en slippertje over mijn natte lijf hahahaha....maar goed het regende toch dus nat werd ik toch!
Ontbijten en toen maar van armoei een overdekt winkelcentrum opgezocht. Daar een jas, trui, vest en extra spijkerbroek gekocht!
Vanavond gaan we weer het wk kijken Nederland tegen Chili!
Oranje kleren opzoeken!
Daarna gaan we samen met Gerdien Kees Jacolien Sylvia Henk en ik Taco's eten...
Hopen dat Nederland wint vanavond!
En dat het weer beter word zodat we nog wat kunnen wandelen in deze mooie natuur!

• 23 Juni 2014 - 13:54

Gea Jansen:

Hoi luitjes,

Jammer dat het weer tegen zit, ik zal een beetje zon naar jullie blazen!! Ondanks het weer toch heel veel plezier, groetjes aan Gerdien. Knuffel Gea