Dagje Lillehammer - Reisverslag uit Lillehammer, Noorwegen van Maria Zeevat - WaarBenJij.nu Dagje Lillehammer - Reisverslag uit Lillehammer, Noorwegen van Maria Zeevat - WaarBenJij.nu

Dagje Lillehammer

Door: Maria

Blijf op de hoogte en volg Maria

20 Juni 2014 | Noorwegen, Lillehammer

Hai hai allemaal,
Het was weer een hele geslaagde dag vandaag! We hadden overigens lekker geslapen (lekker dicht bij elkaar want het bed was denk ik 1.40 breed!)
Vanmorgen douchen, ontbijten met verse broodjes uit het campingwinkeltje en daarna de auto in op weg naar Lillehammer. We wilden naar het Olympische museum en verder gewoon graag Lillehammer zien omdat we ooit een film gezien hebben over een maffiabaas die uit bescherming naar Lillehammer werd gestuurd zodat de maffia hem niet kon vinden in het hoge noorden! Het grappige was dat in een souvenierswinkel er een poster van die acteur hing hihihi.
Er was ook markt in Lillehammer dus dat was boffen! ;-)
Na koffie en wat slenteren gingen we op zoek naar het Olympisch park en museum. Nou dat was een beste klim kan ik verklappen....pfffff....kapot kwamen we boven maarrrr het was de moeite waard, want we vonden het allebei best indrukwekkend om al die Olympische jaartallen en locaties te zien met foto's etc. Etc.
Toen was het inmiddels al weer een uur of 4 waarbij we bedachten....we gaan effe boodschapjes doen voor het avondeten. Zoals jullie wellicht al hebben gezien op de foto's werd het een heerlijk stuk vlees op de bbq! Salade en gebakken aardappeltjes erbij en klaar!
Nu zitten we lekker bij de bbq omdat het dan lekker warm is....tot morgen xxxxxxmis mijn kleindochter :-( en opa ook!
Ga even bellen zo via videoboodschap ;-)