Zondag 11 november - Reisverslag uit Sumbawa Besar, Indonesië van Maria Zeevat - WaarBenJij.nu Zondag 11 november - Reisverslag uit Sumbawa Besar, Indonesië van Maria Zeevat - WaarBenJij.nu

Zondag 11 november

Door: Maria

Blijf op de hoogte en volg Maria

13 November 2012 | Indonesië, Sumbawa Besar

Zondag 11 november!!
Gefeliciteerd lieve oudste zoon van me!! 24 jaar alweer!! Wat vliegt de tijd toch he....ik weet nog als de dag van gisteren dat jij geboren bent!! Jammer dat ik je vandaag niet even kan knuffelen maarrrr ik bel je wel even straks, want het is nu midden in de nacht voor jou.
We besluiten om vandaag even niets te doen. Gewoon een beetje relaxen om het huis en ik ben nog een beetje creatief geweest met een vlinder die Lars in de zee gevonden had. Echt een hele grote! Dus we moeten de vlinder eerst laten drogen en dat heeft Lars dus ook gedaan gisteren tussen een Libelle...grappig een vlinder drogen tussen een libelle hihihi...maar goed vandaag was hij al voldoende gedroogd dus ik kon er mee aan de slag. Samen met Renate een plankie gezocht, Frans laten zagen in de juiste vorm, Renaat en ik nog op t strand op zoek naar decoratie schelpjes voor langs t randje. Toen we alles bij elkaar hadden ben ik t plankie gaan schilderen, heb de vlinder erop geplakt en daarna de schelpjes eromheen....leuk geworden hoor!!
Na deze creatieve ochtend gaan Henk en ik even zwemmen en nemen de snorkels mee. We lopen richting het hotel, omdat het beter zwemmen is daar. Mooi hoor als die visjes en dat koraal en we zagen ook nog een zee egel! Ben benieuwd wat we morgen nog gaan zien als we gaan duiken!
Om half 6 ongeveer gaan we eten bij Goa's (heerlijk sateetje met rijst en groente) omdat om half 8 het voetballen komt op tv. Ajax en Vitesse hebben ze gezien. Renaat en ik gingen maar evenbuiten zitten gewoon omdat het buiten lekkerder is. Om een uur of 23.30 uur gaan we slapen.

  • 13 November 2012 - 16:01

    Gerdien:

    Hoi Maria,
    Wat leuk om de verslagen te lezen en jullie mooie foto's te bekijken.
    Nog heel veel plezier met zń allen.
    Groetjes Gerdien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maria

Actief sinds 12 Juni 2011
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 39682

Voorgaande reizen:

16 Juni 2014 - 06 Juli 2014

Even heel wat anders....Noorwegen!!

30 Oktober 2012 - 20 November 2012

Vakantie Bali, Sumbawa november 2012

04 Juli 2011 - 26 Juli 2011

West USA here we come!

Landen bezocht: