Aankomst LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Maria Zeevat - WaarBenJij.nu Aankomst LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Maria Zeevat - WaarBenJij.nu

Aankomst LA

Door: henkenmaria

Blijf op de hoogte en volg Maria

22 Juli 2011 | Verenigde Staten, Los Angeles

Zo we zitten weer in LA onze laatste paar dagen van deze geweldige vakantie! Het was weer een tripje van 7 uur rijden waarvan we 5 uur lekker door konden rijden maar de laatste 2 uur file hadden rondom LA. We hebben wel alvast aangifte gedaan bij het verhuurbedrijf van de auto, vanwege die deuk die ze erin gereden hadden. Dan hebben we daar straks bij het vertrek de stress niet van. Onderweg hebben we Kelly en Lars nog gesproken, dat was ook erg leuk om hun stemmen weer te horen en ze hebben ons beloofd dat ze ons op komen halen op schiphol dinsdag. Wij zullen later nog doorgeven hoe laat we precies landen en met welke vlucht we komen. Verder hebben we Bjorn ook effe gesproken vanuit Zeeland, en die had het volgens mij ook wel naar zijn zin. Hij zei dat er al tig kratten bier doorheen waren met de groep dus tja....wat moet je er van zeggen....pubers, t zal er wel bijhoren... Net kwamen we er samen achter dat het toch wel heel leuk was om zo met z'n tweetjes vakantie te houden omdat we gewoon zoveel van dezelfde dingen houden en natuurlijk van elkaar hihihi...dat wil niet zeggen dat we onze kinderen vreselijk missen maar weten ook dat zij het goed redden en plezier maken zelf....We hebben niet veel foto's vandaag maar morgen komen er nog wat van universal studio's waar we heen gaan...alweer spannend!! tot morgen...

• 22 Juli 2011 - 05:56

Gea:

Hoi luitjes, geniet nog even van de laatste paar dagen USA, die net als de rest vast fantastisch zijn! Veel plezier nog in LA:-)

• 22 Juli 2011 - 07:49

Ferry Serhalawan:

zonder kinderen op vakantie jaaaa ik kan niet wachten ,
    heerlijk lijkt me dat , en natuurlijk mis jedan de kinderen ,
    op de momenten die je dan zelf lekker uit kiest ,om ze te missen ;-)
    en dan heb je ook weer wat om voor thuis te komen ...................