Dagje Universal studio's - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Maria Zeevat - WaarBenJij.nu Dagje Universal studio's - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Maria Zeevat - WaarBenJij.nu

Dagje Universal studio's

Door: henkenmaria

Blijf op de hoogte en volg Maria

23 Juli 2011 | Verenigde Staten, Los Angeles

Goeiemorgen iedereen,
Nou dat was weer een belevenis hoor dat Universal studio's. We reden een soort van wijk in en dat hoorde allemaal bij dat Universal gebeuren. Aangekomen bij de entree, moesten weer natuurlijk eerst de auto parkeren dus welke parkeerplaats wilden we: General parking 15 dollar of Private parking 20 dollar en dan kon je vlakbij de ingang van het park staan...nou ik dacht laten we dat maar doen, want aan het einde van zo'n drukke dag ben je het zat en heb je geen zin meer om een heel eind te lopen naar je auto hihihihi...verwend he! Dus wij parkeerde op de private parking (maar vergaten te kijken welke verdieping...dus dat komt zo). Toen het park in en bij de ingang aangekomen een ticket gekocht...77 dollar pp!! tja...je moet er wat voor over hebben. De eerste attractie waar we heen liepen was The tour (een bus reed ons langs alle Stages waar opnames gemaakt werden van de verschillende films). Ondertussen reden we door een plek waar King kong gemaakt was, nou dat was echt gaaf!! Verder nog de plek waar Jaws en Jurrassic park opgenomen waren, komt er ineens een witte haai langs de bus gezwommen. War of the world, Earthquake in de metro, Overstroming ergens...weet niet meer welke film maar het leek net of de golf bij de bus naar binnen kwam echt heel spannend!! Dus dat was attractie nr. 1 en zo hebben we nog een aantal hele leuke dingen gezien in het park, zoals rollercoasters door Jurrassic park en the Mummy, optreden van de Blues Brothers, Waterworld, Terminator 3d beelden, Shrek 4 d waarbij je stoelen bewogen, Special effects show waarin je te zien krijgt dat je echt voor de gek gehouden word. We zullen voortaan heel anders naar films kijken denk ik. Maar goed ik zal een paar foto's plaatsen dan krijg je misschien een indruk. Om 7.30 uur in de avond reden we het park uit en toen had ik koppijn!! Maarja...logisch he van al dat geslenter en wachten in lange rijen. Snel nog effe een restaurantje vlakbij het hotel opgezocht (wat overigens smerig was!!! een mexicaanse plate met kippevlees gatver en we zagen nog een kakkerlak lopen in die keuken ieuw!!) Maar goed we zijn er niet ziek van geworden, dus misschien viel het achteraf toch mee met die Gringo hahaha....Nog steeds hoofdpijn dus om 9.15 uur slapen zzzzzz
Het is nu half 10 in de ochtend en we zitten lekker buiten bijhet hotel opeen klein terrasje van de koffieboer met een croissantje en de laptop. Straks gaan we misschien nog effe chillen op Venice beach effe bijkleuren..hahaha...want ikhoorde al dat Kim met 1 dag turkije al bruiner dan mij was!! Dus effe inhalen he hahaha....doedoeiiii...

• 23 Juli 2011 - 18:53

Kelly & Lars:

Halloo schatjes...

Wat gebeurde er verder dan? met de auto, jullie waren vergeten welke verdieping.. je zegt, dat komt straks, maar dr staat verder niks..... hahaha..;-)

Maar wel super gaaf hoor, al die studio's enzo, waar al die films gemaakt zijn.. super vet!
    Ik heb vandaag lekker gewinkeld in Rotterdam.... In de Primark.. leuk hoor, wel druk! hahaha....

Nou binnenkort gaan we maar kijken voor nieuwe meubeltjes etc voor ons nieuwe huis.. maandag hebben we een gesprek met Daan van Es over onze hypotheek etc.. spannend!

Nou schatjes, tot dinsdag!! Ik Hou van jullie.. En Lars ook..!!

Xxxx

• 23 Juli 2011 - 20:17

Ferry Serhalawan:

Nou dat is wat je noemt een clifhanger,ik ben blij dat Kelly er over begint , maar staat je auto nog steeds op die vergeten verdieping.

trouwens super hoor is echt wat voor Henk die Universal studio's hij was vast helemaal in z'n element

nu morgen alleen nog ff die auto ophalen denk ik he hihi..........

• 24 Juli 2011 - 02:21

Maria Zeevat:

Nee klopt we zijn de auto helemaal vergeten man, want Vin Diesel wilde Henk in zijn nieuwe film hebben bij Fast en the Furious6 maar Henk twijfelde want Michael J Fox kwam met zijn Dolorian uit Back to the future en bracht ons 2 minuten voordat we aankwamen op Universal studios (parkeerplaats) om te laten zien op welke van de 10 verdiepingen en waar precies we de auto zouden neer zetten. Het bleek op de 7e etage ergens achteraan. Toen bracht M.J. Fox ons weer terug met die Dolorian in de tegenwoordige tijd en zodoende wisten we waar de auto stond hahaha....Jammer Vin Diesel mooie auto's hoor in je nieuwe film maar Henk is helemaal weg van zijn Dodge Charger!!

Oftewel we hebben een half uur lopen zoeken naar onze auto op bijna alle verdiepingen dus en eindelijk vonden we hem op verdieping nr. 7 pffff

• 24 Juli 2011 - 08:34

Jaap ( Gea ):

Hoi Maria en Henk,

Ook wij zijn benieuwd hoe het afgelopen is met jullie auto welke , we weten niet waar, geparkeerd stond.

• 24 Juli 2011 - 08:36

Jaap ( Gea ):

Sorry had ff niet verder gelezen, hadden jullie niet even aan de termintor kunnen vragen :)

• 24 Juli 2011 - 08:42

Erma :

Wat zal Angelo jullie benijden!! Onze filmfreak.
    Zijn jullie niet bekaf? als ik lees wat jullie allemaal gedaan hebben.
    Wat een mooie reis.

Nog fijne dagen en goede terugreis.