Venice beach - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Maria Zeevat - WaarBenJij.nu Venice beach - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Maria Zeevat - WaarBenJij.nu

Venice beach

Door: henkenmaria

Blijf op de hoogte en volg Maria

24 Juli 2011 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hoi iedereen,
Nou gisteren zijn we nog even een dagje gaan chillen op het strand. Heerlijk op Venice Beach, waar het volgens zeggen erg leuk moet zijn.

Het was ook erg leuk, want we hebben een Basketbalwedstrijd gezien en dat was echt heel Amerikaans hoor met dat commentaar erbij en tussendoor van die meiden die een optreden deden en gewoon zulke mooie dunks!! Niet normaal....Priscilla dat moeaar zoveel t je echt zien!! Ga sparen en kom hier op vakantie of ga zo goed je best doen dat je hier kunt basketballen!! Er speelde trouwens een profesional mee Zack Andrews, google maar voor wie het wil weten, wat een grote vent was dat zeg. Later kwamen de vrouwen nog die hadden een wedstrijd gespeeld in lingerie!! Zo sexy!! Er liepen daar zoveel negers dat Nikita hier ook wel graag op vakantie zou willen denk ik. Ook zagen we een skateboardbaan waar ze volop aan t stuntskaten waren...niet normaal!! Wat een gekkehuis daar op dat strand, iedereen is happy (zo lijkt t tenminste). Peddletennis hebben we gezien ook heel apart. Musclebeach, waar allerlei Arnolds hun spieren aan t oppompen waren!! Echt wat voor Angelo en Leon hahaha....wat een spierballen die kerels!!

Om een uurtje of 7 reden we weer richting ons hotel waar we vet in de file kwamen pfff....mja....daarna effe douchen en lopend een restaurantje opgezocht...heerlijk gegeten bij Cafe restaurant L'Angolo, kan niet anders he!

Daarna weer naar het hotel waar ik erachter kwam dat ik toch best verbrand was, iets te snel willen bruin worden denk ik haahaha en Henk had zich wel ingesmeerd maar zijn kuiten niet dus die waren knalrood!!

Vandaag gaan we nog effe naar Malibu beach (niet op t strand liggen maar gewoon effe kijken daar), want Charlie sheen, Twoandahalfman word daar altijd opgenomen dus wil henk effe kijken daar....tot later...

• 24 Juli 2011 - 19:25

Hans En Gery:

Nou, je hebt veel nieuwe dingen gezien. Als je over twee dagen thuis bent heb je ongetwijfeld veel om over te vertelen en om aan terug te denken. Nog veel plezier deze laatste dagen en een goede thuisreis. We bellen.

Groetjes

• 25 Juli 2011 - 07:33

Ferry Serhalawan:

ik denk dat het een schitterende Reis is met een heleboel herrineringen en ongetwijfeld een miljoen foto's dus we zullen dat thuis nog es rustig over doen
    goeie thuisreis en tot in Amersfoort *** ;-) .

• 25 Juli 2011 - 10:07

Lars:

he schatten
    leuk om steeds de foto,s te zien en basketball in lingerie doen ze dat oo in holland :)
    en noem je dat breed heb je mij nog nooit gezien haha
    veel plezier tot snel we missen jullie .
    xxx kelly en lars

• 25 Juli 2011 - 13:36

Gea (Jaap):

Hoi Maria en Henk,

Ik weet niet of en wanneer jullie nog schrijven, maar wij wensen jullie alvast een hele goede reis en een prettige vlucht naar Nederland. doei doei:-)

• 26 Juli 2011 - 14:38

Ronalt:

leuke strand fotos mn sil de strand jutter...... wat vind tie daar