Laatste dag en weetjes... - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Maria Zeevat - WaarBenJij.nu Laatste dag en weetjes... - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Maria Zeevat - WaarBenJij.nu

Laatste dag en weetjes...

Door: henkenmaria

Blijf op de hoogte en volg Maria

25 Juli 2011 | Verenigde Staten, Los Angeles

Zo de laatste ochtend in de koffiebar bij hotel Cecil in LA.
Gisteren zijn nwe nog Malibu geweest, omdat Two and a half men daar zich afspeelt en we dat wel leuk vonden om effe te kijken. Het was niet heel gezellig daar dus effe snel vragen waar het wel gezellig is bij de locale supermarkt. We worden naar Santa Monica downtown gestuurd en ja hoor daar is het echt heeeel gezellig! (3rd str.Promenade)Hadden we dit geweten dan....mja...maakt niet uit we hebben gisteren daar gelopen en af en toe op een terrasje wat gedronken en gegeten....natuurlijk hahaha...we zijn denk ik wel vet geworden hier maar goed dat mag de pret niet drukken hahaha...en uh...oh ja we zijn nog naar de bioscoop geweest daar: Captain America!! 3d...met brilletje!! Leuke film en zo toepasselijk hahahaha...Om 7 uur was de film afgelopen en toen hebben we nog lekker gegeten in een heel leuk cafe restaurant dus heerlijk een biertje en een wijntje erbij als afsluitingen van onze gewelidige reis naar Amerika!!

Nu is het weer tijd om reality onder ogen te zien en mezelf voorbereiden op vervelendere dingen mja...ik ga ervoor en ga samen met degene die mij liefhebben strijden!! Wil nl. nog veel meer van deze gewelidige reizen maken en nog veel meer mooie plekken op deze aardbol zien, samen met mijn liefde Henk...duss...ok nu effe wat weetjes want het wordt me te sentimenteel...hihihi...

Weetjes:

Reis:
Vertrek: weggebracht door mijn zus Corina naar het station van Amersfoort.
Per trein van Amersfoort naar Schiphol: 4 juli 10.30 uur, vlucht naar Londen met de BA 429. Dan van Londen naar LA met de BA 263.
Terugreis: Van hotel Cecil LA met de huurauto naar LAX vleigveld LA, vlucht LA naar Londen, BA 282 en van Londen naar Schiphol, BA 438 aankomst hopelijk 26 juli 15.30 uur waar we opgehaald worden volgens mij door Kelly en Leon.

Hotels:
2 nachten Bryce view lodge, Bryce canyon
1 nacht Holiday inn, St. George
4 nachten Cecil Hotel LA

Auto:
Besteld Chevrolet Aveo (Economy)
Bijbetaald voor een Dodge Charger 3.5 (Busines)
Beginstand miles: 29635

GC: gemiddeld 80/90 F
BC: gemiddeld 90/95 F
Zion: gemiddeld 95/105 F
LA: gemiddeld 70/80 F

Nou dit was het dan. Ik hoop dat iedereen met plezier heeft gekeken en gelezen. Bedankt voor alle leuke en lieve reacties waar wij ook iedere keer naar uitkeken!!

Liefs,
Henk en Maria

• 25 Juli 2011 - 16:02

Ferry Serhalawan:

Ook wij waren blij met jullie dagboek want nu waren we inderdaad toch lekker samen op pad we hebben jullie ook gemist maar vinden het super dat jullie zo genoten hebben .
    En meer van dit soort super reizen he natuurlijk gaan jullie die nog veel maken en hopelijk ook nog verschillende samen met ons natuurlijk . Ik ga ervanuit dat we eenmaal in Amersfoort veel te praten hebben en als de auto weer inorde is wat overigen inderdaad bijzaak is gaan we snel naar huis want er zijn zeker moeilijkere zaken en waar we er voor jullie zijn kunnen zullen we dat doen

bedankt voor jullie verslag en reacties op ons dagboek tot gauw liefs en kussen Ferry Monique en de Kids

• 25 Juli 2011 - 16:05

Louise:

nou dat was zeker een prachtige reis!
    heb mee genoten van foto's en verslagen (wat schrijf je leuk!)

ik wens je veel sterkte de komende tijd, en al ken ik je niet persoonlijk, je maakt op mij een hele sterke en vooral positieve indruk ,dus dat gaat zeker goed komen!!

groetjes,
    Louise

• 25 Juli 2011 - 17:40

Gea (Jaap):

Hoi Maria en Henk, Het was zeker een hele leuke ervaring om zo een dagboek te lezen van zo'n mooie "bijzondere" reis. Heel erg bedankt voor de mooie en leuke momenten. Voor nu nogmaals een goede reis en wij zijn er na de reis ook voor jullie!!!!! Liefs Gea (Jaap)

• 26 Juli 2011 - 08:32

José (Ronald&Milan):

Hoi Maria en Henk,

Wat een leuke site. Heb met plezier al stukjes gelezen van de reis die jullie hebben gemaakt maar ga er zeker nog uitgebreid voor zitten om alles eens goed te bekijken en te lezen. Ook de foto's die ik heb gezien zijn PRACHTIG!!.
    Wij wensen jullie een goede terug reis en tot horens.

Groetjes en liefs José

• 26 Juli 2011 - 13:40

Frans:

Leuke reis zo samen door America mooie foto's gemaakt zag ik zo af en toe kon niet altijd de link openen maar ik hoor jullie verhalen wel volgende week
    Groetjes en tot volgende week

• 26 Juli 2011 - 14:55

Ronalt:

he maria en henk
    sterkte de komende tijd.
    misschien een keer bidden bij het bord van oma en papa bij ma thuis.
    may the force be with you
    hou van jullie
    x

• 25 Maart 2013 - 12:52

Mooihai:

weetje niet wat je daar doet

• 25 Maart 2013 - 12:55

Kksdsd:

hey henk en maria
    stop met dat julliez zijn irritand met wat jullie doen jullie zijn op reis geweest stieker pff ..... haha