De eerst ochten in LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Maria Zeevat - WaarBenJij.nu De eerst ochten in LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Maria Zeevat - WaarBenJij.nu

De eerst ochten in LA

Door: henkenmaria

Blijf op de hoogte en volg Maria

05 Juli 2011 | Verenigde Staten, Los Angeles

Goedemorgen allemaal,
Nou we zitten in LA, Cecil Hotel en hebben een vermoeiende lange reis achter de rug maar goed vannacht lekker geslapen waarvan de kamer toch een beetje tegenviel maar het bed was in ieder geval lekker dus we hebben heerlijk geslapen.
We gaan nu Downtown in en even kijjken wat hier in LA allemaal te beleven is....De hal hier van het hotel is wel erg mooi!!

• 05 Juli 2011 - 14:01

Frans:

Downtown in ja das leuker dan de kamer nou ben benieuwd hoe het is daar veel plezier en geniet er van samen

• 05 Juli 2011 - 14:47

Gea:

Ik ben benieuwd hoe jullie LA vinden, ik hoor veel negatieve verhalen over LA. De lobby ziet er inderdaad stralend uit, glimt je tegemoet:-) Hoe is het weer, erg heet? Wel even wennen aan het tijdsverschil of valt het jullie mee? veel plezier maar weer, groetjes Gea

• 05 Juli 2011 - 15:04

Maria En Henk:

Ik hoop dat jullie heel veel veel plezier gaan beleven op de deze reis.

We denken aan jullie !

Groet Hans Olij

• 05 Juli 2011 - 19:05

Elly:

Hey Maria en Henk
    Mooi uitzicht lekker hoog over de stad uitkijkend.
    Geniet lekker saampjes
    Liefs Elly

• 05 Juli 2011 - 21:08

Marieke:

Wauw! Inderdaad een mooie lobby. Zo ziet mijn entree er in ieder geval niet uit. Leuk om het vanaf hier te kunnen volgen.
    Enjoy!

Liefs, Marieke

• 06 Juli 2011 - 00:03

Ronalt:

zeg als jullie toevallig in beverlyhills zijn doen dan effe de groeten aan eddy murphy.....

• 06 Juli 2011 - 00:12

Ronalt:

zeg henk ik zat gister een film te kijken uit jou verzameling die je aan frans had gegeven en daar zat een intressante film bij. The Los Angeles Fist Fucking Chain Saw Killer....... ging over een stel in een zo zo hotel in LA...... misschien moet je vanavond wel de deur op slot doen

• 06 Juli 2011 - 08:56

Ferry:

nou de lobby is mooier dan het uitzicht
    hoe was de koffie at Starbuck?
    en hoelang blijven jullie in LA.........
    veel plezier maken he,,,,en Foto's ;-)

• 06 Juli 2011 - 17:55

Mamma:

wat een leuke foto's joh