Woensdag 6 juli 7.30 uur - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Maria Zeevat - WaarBenJij.nu Woensdag 6 juli 7.30 uur - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Maria Zeevat - WaarBenJij.nu

Woensdag 6 juli 7.30 uur

Door: henkenmaria

Blijf op de hoogte en volg Maria

06 Juli 2011 | Verenigde Staten, Los Angeles

Goedemorgen iedereen!
Leuk om al die reacties te lezen dus let op hier komt nog een gweldige dag. Het is vroeg, omdat we volgens mij last van een jetlag hebben. We gingen gisterenavond om half 8 even een uurtje liggen, dachten we, maar we werden om 00.00 uur vannacht wakker!! Dus toen maar doorgeslapen tot de ochtend. Maar goed over gisteren: We zijn eerst even de stad in gegaan en hebben daar een heerlijke bak (halve liter denk ik) koffie op bij Starbuck mmmmm met een chocoladecroissant. Daar hebben we de kaart erbij gepakt en bepaald wat we die dag zouden gaan doen. Hollywood sign in iedergeval op de foto zetten en misschien Beverly hills doorrijden was het plan. Zo gezegd zo gedaan, we pakken de auto uit de parkeergarage (effe 28 dollar voor een drie kwartier in de parkeergarage!!!) en gaan rijden. In Hollywood aangekomen volgen we de borden Walk of fame, met al die sterren op de grond. Auto parkeren we deze keer maar in een straatje wat gratis is hihihi...en op naar de sterren. Mooie foto's gemaakt en onderweg maken we een afspraak met een kereltje (grote neger by the way) die ons een ticket sighteeing stars in beverlyhills en hollywood verkoopt incl. entreepas Wax museum. De rit duurde 2 uur en was erg leuk en we hebben veel mooie huizen gezien van o.a. jennifer anniston, michael jackson, dr. phil, Ben stiller, halle berry, etc etc Helaas hebben we geen celabrities in the flesh ontmoet, maar goed wie weet straks nog in Hollywood...als laatste reed de bus (die overigens open was dus we zaten lekker oplucht in de wind mja waardoor Henk wel wat verbrandde en we vergeten waren in te smeren) naar het Hollywood sign en toen terug naar Hollywood blv. Daar effe wat gegeten en toen naar het museum of Wax. Nu wel heel veel celebrities ontmoet en we mochten zelfs op de foto met president Obama!! later die dag reden we naar Santa monica Pier waar weheerlijk op een terras hebben gezeten, met een biertje van een halve liter en een lekkere Cesar Salat en Henk een ijsje. Daarna wat boodschapjes en een koelboxje voor in de auto voor straks onderweg en veel water...

• 06 Juli 2011 - 14:55

Wim, Je-ROC-overbuur:

Ha Henk, Maria,
    Effe 28 dollar voor drie kwartier parkeergarage.....dan krijgen we ons gebouwd parkeren wel rond in Amersfoort.
    He lieve mensen, geniet maar flink !!

• 06 Juli 2011 - 17:31

Ronalt:

ja ik vind natuurlijk die foto met de beverlyhills cop helemaal gaaf, en zo leuk dat tie dan ook met je op de foto wil.

• 06 Juli 2011 - 18:29

Kelly & Lars:

Hallo lieve schatjes,

Wat eeen gave foto's! Volg jullie natuurlijk elke dag! En mis jullie elke dag! Genieten jullie wel een beetje??;-) Vast wel!

Heb vanavond lekker wraps gegeten met Loej en Bjorn.. Mmmm...:-D
    Geniet er nog ff lekker van..!! Enne papa.. Maria is mooier hoor, dan Jennifer Lopez en Beyonce!;) hahahaha..

xx(L) Hou van jullie

• 06 Juli 2011 - 23:12

Ferry:

Heb je Obama nog een diepte intervieu afgenomen?
    Gaaf hoor
    wij zijn nu druk met inpakken maar eerst ff pitten shit bijna half 2
    morgen verder he welterusten voor jullie strax!! '-)

• 07 Juli 2011 - 06:50

Gea:

Hoi hoi, het is heerlijk meegenieten zo. Wat gaaf die foto's!

• 07 Juli 2011 - 08:01

Corina:

hallo daar aan de overkant ziet er gelikt uit genieten maar, meer kan ik er niet van maken.

• 07 Juli 2011 - 12:20

Nikita:

ik ben helemaal groen, hahahaha echt super die foto's met michael en obama en zo echt stoer ik wil ook wel op de foto met will smith! X. enn zijn je handen even groot als die van jhonny depp..?? :P Heel veel plezier nog he en blijf uploaden ik vind t super leuk om mee te kijken.. i

xx je nichtje