Laatste ochtend LA, op naar SF - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Maria Zeevat - WaarBenJij.nu Laatste ochtend LA, op naar SF - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Maria Zeevat - WaarBenJij.nu

Laatste ochtend LA, op naar SF

Door: henkenmaria

Blijf op de hoogte en volg Maria

07 Juli 2011 | Verenigde Staten, Los Angeles

goedemorgen allemaal,
het is weer kwart voor 7 donderdagochtend en we zijn klaar voor vertrek richting San Jose (waar ons hotel ligt) en dan natuurlijk San Fransisco als eerste bezienswaardigheid! gisteren hebben we een bezoek gedaan aan Big Bear, we dachten dat dit vlakbij zou liggen maar achteraf moesten we toch nog 2 uur rijden, tja...dat is heel normaal voor Amerikanen. Het was wel erg mooi door de bergen, waarbij ik het stuur overnam anders zou mijn ontbijtje er weer uit komen hahahah.... Beetje rondgekeken, wat gegeten bij een Mexicaans restaurantje even gebeld met Kelly die toevallig net bij Leon was samen met Bjorn, fijn om te horen dat ze samen waren trouwens en t gezellig hebben. Daarna naar Big Bear Lake en wat gaaf daar die huisjes en de natuur. Maar goed bak koffie met een vette plak chocoladecake mmmm....iets te groot mja...maakt niet uit die mensen hier zijn veeeeeeel dikker dan ik hahahaha....Toen een soort dierentuin/opvang bezocht waar we Grizzlys en Coyotes en Bizons zagen die gewond of achtergelaten aan een boom gebonden Coyote, weer opgelapt werden om daarna weer terug in de natuur te laten. Mooi bedacht toch? Opeens begon het te onweren en te plensen als een gek dus zijn we de auto weer in gegaan richting LA. Volgetankt, verbruik 1 op 7!! Ja leuke auto maar wat een zuperd!! Eh..savonds hebben we het voor het eerst gered om tot 10 uur vol tehouden en in de stad dus gegeten, waar overigens volop mannen voor nikita lopen, oftewel blackbeauty's!! Maar goed hopelijk hebben we in San jose hotel ook internet dan ga ik weer verder met het verslag....erg leuk ook steeds de reacties te zien en ja we genieten nog steeds volop!! Tot later xxxx

  • 07 Juli 2011 - 14:12

    Ferry:

    Toch nog een stuk 66 gereden,
    vet hoor het is een superreis aan't worden volgens mij
    heb je de blokhut van de Forresters nog gezien in big-bear hihi

  • 07 Juli 2011 - 14:14

    Monique:

    Kwam je Ridge en Brooke nog tegen in Big Bear...............??

  • 07 Juli 2011 - 14:24

    Gea:

    Tja 1 op 7 is wel iets anders als mijn Yaris, maar gelukkig is de peut in de USA een stukkie goedkoper dan in Nederland, dat maakt het allemaal weer goed. Lekker rijden of niet:-)
    Troost, ik was dik 2,5 week om 07:00 uur op en lag op een enkele dag na al om 22:00 uur in mijn mandje. Achteraf vond ik dit helemaal niet erg. Weer mooie foto's, lekker in de natuur en nu op naar San Jose. later:-)

  • 07 Juli 2011 - 17:41

    Loejj&Bjorn&Robin,,:

    Hallo VakantieGangerssss,,

    door al die mooie foto's en berichtjes heb ik zelfs een
    beetje het gevoel alsof ik er bij ben hihi!!
    niet dat jullie daarop zitten te wachten haha!!
    ( MET JALOERRRSSSS!! )

    of jullie genieten hoef ik niet te vragen dat stralen jullie af van de foto's!
    nog heeel heeel heeeel veel plezier, en we missen jullie nu al =D
    hier gaat allemaal goed!
    alleeeeeen.......

    de vaatwasser NOGSTEEDS niet uitgeruimd dus de afwas staat tot het plafon,
    de was nog in de wasmachine, en we vergeten steeds perongeluk alle lampen uit te doen, prullebak hebben we van de buren gestolen want bij die van ons was echt te vol!
    morgen komt er een man van de insectenbestrijding! erg heftig hoor!! en Bjorn heeft vanacht in jullie bed een te harde scheet gelaten, dus bed is lek!

    hahahaha,, GRAPJEEEE!!!!!!!!!!!!!!

    het gaat hier supe hoor! maak jullie vooral geen zorgen!

    hele dikke Kus&Knuff van ons!!


  • 07 Juli 2011 - 17:59

    Ferry Serhalawan:

    lees je ferrymoniqueendekids.waarbenjij.nu ook
    wij zijn bijna zover nog een nachje...........'-)

  • 07 Juli 2011 - 20:32

    Kelly&Lars:

    Hallooo schatjess..

    Mooi dat jullie het zo naar je zin hebben.. en wat toch een mooie foto's..
    Volgende keer willen wij ZEKER WEL mee!!! hahaha..

    Die auto op de foto.. is dat jullie auto?? Gave bak!..
    Neem maar mee naar huis..;) Is wel wat voor jou he papa? Die Renault doet het toch niet;-) hahaha..

    We houden van jullie en denken aan jullie!!

    xx Liefs.. Lars en Kelly.. en natuurlijk een lebber van de hondjes..;-)

  • 08 Juli 2011 - 13:22

    Ronalt:

    zonder enige twijfel voor mij deze keer de foto van het vliegende vloerkleed ergens op witte tegels geparkeerd. mooie van zo'n vloer kleed is dat er helemaal geen benziene in hoeft (0 op 1 zou je kunnen zeggen) ..... een eg groen vliegend matje zullen we maar zeggen. zo gaaf ameerika...... ik ik dit zo op schrijf en als je er dan 2 a's afhaald en t dan omdraaid..... dan staat er wat anders. ik ga nog maar eens wat meer ijs halen uit de ijskast.....
    Kijk m&h toen ik me deed opgeven voor deze naschoolse activiteit heeft niemand gezegd dat het ergens over gaan moest toch.... leuk jullie te zien/lezen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maria

Actief sinds 12 Juni 2011
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 39668

Voorgaande reizen:

16 Juni 2014 - 06 Juli 2014

Even heel wat anders....Noorwegen!!

30 Oktober 2012 - 20 November 2012

Vakantie Bali, Sumbawa november 2012

04 Juli 2011 - 26 Juli 2011

West USA here we come!

Landen bezocht: