Vrijdag 8 juli, 7 uur - Reisverslag uit San Jose, Verenigde Staten van Maria Zeevat - WaarBenJij.nu Vrijdag 8 juli, 7 uur - Reisverslag uit San Jose, Verenigde Staten van Maria Zeevat - WaarBenJij.nu

Vrijdag 8 juli, 7 uur

Door: henkenmaria

Blijf op de hoogte en volg Maria

08 Juli 2011 | Verenigde Staten, San Jose

Goedemorgen iedereen,
Nou ik heb me alweer rotgelachen zo vroeg in de ochtend, omdat ik van die grappige kinderen heb die Henk een beetje op stang willen jagen grapjurken!! Helaas Monique hebben we Ridge niet gespot in Big bear maar Brooke heb ik in het opvang ZOO gezet dan weet ze tenminste waarom ze huilt hahaha maar goed we zitten nu in een hele mooie kamer in de buurt van San Fransisco dus gaan straks deze kant van Californie verkennen. Trouwens wat eenrit was het gisteren zeg, erg mooi en ongeveer 10x zo lang als van Tossa naar Llorret maar wel soortgelijk en een paar meter hoger schat ik. Natuurlijk weer super veel foto's gemaakt dus hoop dat dat ook gaat lukken hier want het is hier niet zo snel die verbinding. We zijn langs de kust gereden via de H-1 en kwamen zo langs Hearst Castle waar ik natuurlijk graag heenwilde. Henk had zoiets van "moet dat" maar hij ging van armoei toch maar mee. Ik zei: jij moet toch de foto's maken en dan kijk ik wel rond..hihi..Zoooo mooi en indrukwekkend vond ik het, wat een uitzichten daar vanuit die kamers in die Cottages, want wij hadden de Cottage tour en er was ook nog een Grand chamber tour waar je het "grote" gedeelte van het kasteel in kon maar ik vond die Cottages gewoon leuker en dankregen we ook de keuken te zien dat was ook errug leuk. Henk is nu een ontbijtje regelen en ik zit dus op de kamer te typen, want we hebben hier een tafeltje met 2 stoeltjes dus kunnen makkelijk hier ontbijten. Na Hearst Castle reden we verder en gingen naar een stadje waar vroeger Clint Eastwood de burgemeester was (heb ik me laten vertellen), Monterey heet dat plaatsje. Nou we hadde niet veel puf meer om echt het plaatsje in te gaan, dus hebben er alleen effe gegeten, daarna toch maar snel door naar het Hotel in San Jose om ons bedje op te zoeken....heerlijk geslapen

  • 08 Juli 2011 - 23:48

    Ronalt:

    ok overtuigt us of a is mooi, en dan doel ik mn op de foto's van de zee en niet op de foto's van dat kasteel. hier in op bali maken de badgasten veel foto's van hun eten ipv foto's van een keuken, ook zie je op foto's van indonesia ook zo vaak andere mensen....... waar zijn de ameerikanen...... of willen die gewoon niet op de foto met jullie. nou veel plezier maar weer deze dag/nacht....als t bij my ochtend is dan is t bij jullie eind van de middag?????

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maria

Actief sinds 12 Juni 2011
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 39689

Voorgaande reizen:

16 Juni 2014 - 06 Juli 2014

Even heel wat anders....Noorwegen!!

30 Oktober 2012 - 20 November 2012

Vakantie Bali, Sumbawa november 2012

04 Juli 2011 - 26 Juli 2011

West USA here we come!

Landen bezocht: