1e dag San Fransisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Maria Zeevat - WaarBenJij.nu 1e dag San Fransisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Maria Zeevat - WaarBenJij.nu

1e dag San Fransisco

Door: henkenmaria

Blijf op de hoogte en volg Maria

09 Juli 2011 | Verenigde Staten, San Francisco

Om een uur of 9 vanmorgen vertrokken we vanuit het hotel richting SF. Ons eerste doel was Lombard street, die stijle weg naar beneden eenrichtingverkeer supersmal met aan beide zijde van de weg hortensia's. Het was even zoeken, want tjong SF is nog niet zo makkelijk rijden hoor! Veel eenrichtingverkeer maar goed lang leve het navigatiesysteem!! Toen we beneden aankwamen gingen we Fishermans warf opzoeken, want iemand vertelde mij dat ik daar heeeerlijk kon eten dus dat wil ik wel proeven!! Nou het was ook errug lekker moet ik zsggen, soup with clams in bread, dat is een dikke soep met clams, soort vis ik weet effe het nederlandse woord niet, in een uitgehold stokbrood (rond) mmmmmm!!! Toen gingen we lopen naar de auto, die ergens in the streets of SF stond dussss klimmen geblazen!! Met de auto wilden we naar de Golden Gatebridge gaan want de auto mocht maar 2 uur staan en dat was bijna zover. Aangekomen bij de auto hadden we blijkbaar de auto verkeerd geparkeerd?! pfff...50 dollars!!! Lekker dan!! Maar goed op weg naar die Golden Gate Bridge...daar aangekomen was het een beetje mistig maar goed toch al wat foto's gemaakt, bak koffie erbij op een bankje gezeten in t zonnetje en gewoon genieten...heerlijk!! Om een uur of half 4 besluiten we om weer terug te gaan naar t Hotel, want morgen hebben we nog een dag hier in SF dus effe chillen op de kamer...

• 09 Juli 2011 - 02:58

Ronalt:

aha daar zijn ze die amerikanen ze zaten gewoon met zijn alle in de tram

• 10 Juli 2011 - 10:24

Fam Mulder :

mooie foto's.
    hier zien we de zon ook eindelijk na een paar dagen
    ga maar lekker even genieten .
    groetjes van iedereen hier

• 10 Juli 2011 - 20:19

Ferry Serhalawan:

nou ik weet niet of het er nu 2x op komt
    maar wat een stoere foto's man van de sf bridge in de mist zo zie je 'm niet vaak en zeker niet met henk ervoor .......