Zonsondergang - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Maria Zeevat - WaarBenJij.nu Zonsondergang - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Maria Zeevat - WaarBenJij.nu

Zonsondergang

Door: henkenmaria

Blijf op de hoogte en volg Maria

20 Juli 2011 | Verenigde Staten, Bryce Canyon

Effe gisterenavond nog wat zonsondergang foto's gemaakt en toen kwamen we weer een paar nederlanders tegen waar we gezellig mee gekletst hebben....een stel uit Amersfoort!! en een stel uit Zeist!! Grappig hooor!!

• 20 Juli 2011 - 15:55

Gea:

Oh wat mooi:-) lekker genieten, toch! Vooral vanuit, al weer, een regenachtig Nederland:-( Maar met jullie foto's en verhalen lijkt het net of wij ook een beetje mee zijn, hihi, veel plezier, groetjes

• 20 Juli 2011 - 21:05

Ferry Serhalawan:

heerlijk zo'n zonsondergang en wat een uitzicht schitterend hoor,en mensen uit nederland tegen komen ach zolang je het weer uit nederland maar niet tegen komt want ik begrijp dat 't nog steeds prut is , gefeliciteerd nog trouwens met de trouwdag van pa en ma slecht hoor ik heb gewoon de hele dag er niet aan gedacht ,nu ik net naar de datum kijk op de pc denk ik eraan maar ja nu pit mama al. nou vieren jullie het nog maar ff doei ,,,,,,

• 21 Juli 2011 - 01:14

Maria Zeevat:

He Gea en Jaap,
    Ook leuk om van jullie steeds een reactie te lezen hoor! ja het is nog steeds genieten hier en we blijven fotograferen, want steeds zien we weer iets leuks!!
    We hebben alweer een hele leuke dag gehad maar het is wel errug warm en daar moet ik dus blij mee zijn en van genieten want thuis is het niks met het weer....dus het spijt me maar dat gaan we dus nog maar even blijven doen hihihihi....
    Morgen naar LA om de laatste 4 nachtjes bij tekomen van deze geweldige reis!!
    doeiiii

• 21 Juli 2011 - 10:29

Leon En Robin:

ooh wat romantische, heel erg mooi!!
    wat gaat de tijd toch hard he? nog maar 4 daagjes!
    kan best begrijpen dat jullie nog langer willen blijven want nog lang niet alles gezien denk ik!
    maar hier kunnen we niet wachten tot jullie weer terug zijn hoor!
    hele dikke kus en knuf Leon en Robin!!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx