Het echte Wilde Westen! - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Maria Zeevat - WaarBenJij.nu Het echte Wilde Westen! - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Maria Zeevat - WaarBenJij.nu

Het echte Wilde Westen!

Door: henkenmaria

Blijf op de hoogte en volg Maria

19 Juli 2011 | Verenigde Staten, Bryce Canyon

Vandaag zijn we aangekomen in Bryce Canyon, alweer super mooie plaatjes geschoten! Maar weet zeker dat het nog lang niet alles is wat we van dit park hebben gezien, dus we gaan straks even informeren hoe laat en wat er te doen is hier in de omgeving. In ieder geval hebben we al gezien dat we vanavond naar een Live Western Dinner show gaan! Ben benieuwd...wordt vervolgd....Nou dat was echt gaaf hoor die western show! 5 van die cowboys die heel leuk zongen en gitaar speelde, erg leuk!! Het eten was ook weer lekker, ik had een kippepoot en wat varkensvlees met koolsla en aardappeltjes en Henk had een steak met hetzelfde erbij. We zaten aan tafel met een stel uit Canada en een stel uit Italie. Dat was wel gezellig hoor, engels praten uiteraard, want Italiaans of Nederlands gaat die andere niet lukken hahaha...Die Canadese vrouw en man waren beide op een Harley gekomen!! Ze hadden nu 2500 km gereden!! Stoer hoor! Maar goed vanmorgen zijn we de Bryce in gegaan en hebben aardig wat foto's weer. We zagen net nog een ratelslang in een hoekje zitten...getver!! Maar we hebben er toch effe snel een fotootje van gemaakt. Morgen nog maar één dag Zion NP en dan onze laatste 4 dagen in Los Angeles helaas! Tja...als ik had geweten dat het hier zo mooi was dan was ik hier liever wat langer gebleven mja...we gaan in LA wel een beetje chillen op het strand van Malibu of Venice Beach....als het tenminste strandweer is want net zagen we op het weerbericht dat het daar wel wat koeler was, maar ja misschien zelfs beter voor een dagje strand liggen....
Trouwens we moeten ook even het autoverhuurbedrijf in LA bellen of misschien langsrijden om door te geven dat er een deuk in de auto zit. Anders krijgen we dit straks de laatste ochtend en dan hebben we niet veel tijd meer om dit soort dingen te regelen.
Vanavond gaan we hier nog even in de buurt rondkijken of er nog wat te beleven valt in deze Western Village en ga nu proberen of die foto's van vandaag er op gezet kunnen worden...tot morgen weer

• 19 Juli 2011 - 06:42

Monique:

Nou ik zou zeggen ; Gooi je haren los Henk...............

• 19 Juli 2011 - 07:47

Gea:

Hoi Maria en Henk, het blijft fantastisch wat ik lees, en Maria je kan zo lekker schrijven. Zelfs Jaap begint je verhalen te volgen:-)

• 19 Juli 2011 - 21:38

Ferry Serhalawan:

Kunnen jullie mooi je nieuwe laarzen uitproberen!!

• 20 Juli 2011 - 09:09

Kelly En Lars:

Hallooo...

Oke Bah!! EEN SLANG!!! IEUUWWWWLLL....

haha.. maar die eekhoorntjes zijn wel super schatig.. En papa wat ben je stoerrr.. zo voor die afgrond!!!... maar echt hele mooie foto's.. wat is het daar prachtig!...
    Geniet er nog even van!! Tot snel!.. xxxx

• 20 Juli 2011 - 09:51

Ferry Serhalawan:

Nou eekhoorntjes hebben we hier dan wel gezien in het Park , maar Slangen niet gelukkig kijk maar uit waar je loopt . veel plezier en tot morgen

• 20 Juli 2011 - 11:53

Harriet:

wat zijn d die foto s toch mooi ik geniet er steeds weer van en dan die verslag er bij mooie hoor maar ik las dat jullie een slang hebben gezien best wel spanned hoor
    zie morgen wel weer wat voor leuke foto s en verslag er op staart
    geniet er verder van die dagen die jullie nog hebben