Aankomst in Bishop - Reisverslag uit Bishop, Verenigde Staten van Maria Zeevat - WaarBenJij.nu Aankomst in Bishop - Reisverslag uit Bishop, Verenigde Staten van Maria Zeevat - WaarBenJij.nu

Aankomst in Bishop

Door: henkenmaria

Blijf op de hoogte en volg Maria

13 Juli 2011 | Verenigde Staten, Bishop

Vanmorgen vertrokken uit Madera richting Bishop. Nu moesten we helemaal door Yosemite NP rijden om bij bishop te komen maar goed het blijft een mooie route dus nu reden we dit dan voor de tweede keer maar weer zagen we allerlei mooie fotomomenten. Bovendien reden we voor de eerste keer over de Tyoga pass en dat was ook een mooie ervaring...wat een uitzicht!! Natuurlijk heb ik ook weer even gereden in die vette auto en ja wat rijd het heerlijk. Onderweg ook nog die eeuwige sneeuw die daar ondanks de hoge temperatuur blijft liggen. Ik denk dat er veel gelegen heeft. Van het reisverslag van de familie Olij had ik al begrepen dat er veel sneeuw lag een paar maanden geleden. Dat geloof ik gelijk want er lag nu nog zat langs de kant van de weg. Maar goed morgen gaan we naar Las Vegas!! Via Death Valley dus we hebben extra water ingeslagen en volgetankt, zodat we dat voldoende hebben. Het hotel hier is achteraf toch erg netjes. Op internet had ik gelezen dat dit hotel niet zo goed aangeschreven was maar het valt echt reuze mee, ik vind het mooier als in LA. We hadden net ingechequed en zaten even te relaxen op de kamer, hebben ze blijkbaar tegen die auto aangezeten, want er zit nu een vette deuk rechtsachter boven de bumper!! Tja en er staat geen naam bij wie dit heeft geflikt!! Waarschijnlijk een grote pickup die met zijn trekhaak erin geramd heeft....stelletje....maar goed we zijn gelukkig goed verzekerd hiervoor. We gaan nu slapen morgen weer een uur of 5 of 6 onderweg dus welterusten. De foto's van vandaag plaats ik ook morgen want internet is hier een beetje traag.

  • 13 Juli 2011 - 08:49

    Gea:

    Hoi vanuit een regenachtig Nederland, ik denk dat jullie nu wel een buitje regen kunnen gebruiken (als jullie nu tenminste in Death Valley zijn) :-) Hier is het dus niet zo mooi, regen en 14 graden, wel goed voor de tuin:-)
    Ik lees nog steeds met veel plezier, en voor nu lekker genieten, groetjes.

  • 13 Juli 2011 - 10:09

    Louise:

    hoi Maria en Henk,

    Via Ferry en Monique kan ik jullie ook volgen,
    wat een mooie reis maken jullie zeg!!!

    mooie foto's en boeiende verslagen.

    hartelijke groet,
    Louise

  • 13 Juli 2011 - 10:25

    Harriet:

    Hoi Henk en Maria
    het zijn hele mooie foto s en verslag er bij heel leuk
    ik had je van morgen nog gesproken via hyves best leuk toch
    verder wens ik jullie nog een fijne vakantie en nog leuke reisen dan kunnen we die volgen

    groetjes van hier Dirk ,Harriet en Manuela en Priscilla

  • 13 Juli 2011 - 21:03

    Ferry Serhalawan:

    Wat een reis joh , ga je nog een gokje wagen in Vegas , Lekker weer trouwens dat je auto inmekaar zit maar goed blijkbaar goed rijdbaar dus dat komt wel weer goed , onze auto begon alweer een foutmelding te geven lekker hoor maar ja ff goed gassen en hij was weer weg ,de melding , .
    we hebben trouwens een kaasschaaf op de kop weten te tikken ................
    tot morgen weer ...

  • 14 Juli 2011 - 07:16

    Cor-Regina En Rowan:

    Heey Henk en Maria..

    Wat een super mooie foto's zeg!! Zie dat jullie heerlijk aan het genieten zijn van de vakantie en zo hoort het ook!! GE-WEL-DIG.. Het weer is hier erg regenachtig en het lijkt op dit moment wel herfst!! Pff.. Dus wees blij dat jullie daar zijn.. Heerlijk weer en een héle mooie omgeving zeg!! SUPER..
    Cor gaat nog wel met Leon bellen en dan komt het helemaal goed hoor!! Maak je niet druk Maria en nogmaals GENIET ervan met z'n 2.. Ik vond het wel erg leuk dat je mij vanmorgen even belde en nu kan ik jullie hier ook volgen!! Leuk idee zo.. Maak er wat van en een dikke knuf van ons allemaal!!
    Liefs..

  • 14 Juli 2011 - 13:58

    Dick Aarsen:

    Al een tijdje onderweg, ziet er fantastisch uit. Geniet ervan.

  • 14 Juli 2011 - 14:49

    Inge En Erik:

    Lieve Maria en Henk, heel leuk om jullie zo te volgen. Fijn dat jullie zo genieten. Lars en kelly maken het goed, voor het weer hoef je niet terug te komen, het regent de hele dag, veel liefs van Inge en Erik

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maria

Actief sinds 12 Juni 2011
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 39684

Voorgaande reizen:

16 Juni 2014 - 06 Juli 2014

Even heel wat anders....Noorwegen!!

30 Oktober 2012 - 20 November 2012

Vakantie Bali, Sumbawa november 2012

04 Juli 2011 - 26 Juli 2011

West USA here we come!

Landen bezocht: