Dagje LV - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Maria Zeevat - WaarBenJij.nu Dagje LV - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Maria Zeevat - WaarBenJij.nu

Dagje LV

Door: henkenmaria

Blijf op de hoogte en volg Maria

15 Juli 2011 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vanmorgen gingen we de "strip" op. Hier staan alle hotels die Las Vegas beroemd maakt. Wat een ongelofelijke gekte hier en wat een gigantische hotels!! In ieder hotel heb je Casino, winkelpromenades, Eettenten, glimmende vloeren, torenhoge verdiepingen, shows, animatie, zwembaden, etc. etc. Als je dan naar al die gokkers kijkt denk je: jemig he wat zonde om hier al je geld in te gooien!! We zagen mensen hier achter gokkasten zitten die er vervolgens na een uurtje lopen door het hotel nog steeds op dezelfde plek zaten. Maar goed ook wel weer mooi om al dat glitter en glamour te zien hier met al die mooie winkels. Ik heb me nog ingehouden, want heb alleen nog maar een shirt gekocht en henk ook en teenslippers, omdat mijn slippers niet lekker liepen. We zijn o.a. in de volgende hotels geweest: Le Mirage, Venetian (klein Venetie binnen in het hotel), Ceasars Palace (Hotel van Celine Dion), Planet Hollywood, en nog een paar...We waren gaan lopen vandaar dat we al die hotels ook naar binnen zijn gegaan vanwege de airco daarbinnen. We hebben nog geen gokje gewaagd, morgen misschien...we hebben nog een dag en nacht hier, dus nu zijn we het alweer zo zat dat we alweer op de hotelkamer zijn. Moeie voeten!! haahhahaha....we worden echt een stelletje ouwe zakken....Morgen wil ik zeker die fontein bij hotel Bellagio zien!! Verder hebben we bedacht om naar een of andere show te gaan. Tot morgen duszzzzz

• 15 Juli 2011 - 05:26

Frans:

Jaja ik hoor het julle hebben het zwaar daar in de usa haha

• 15 Juli 2011 - 05:36

Maria Zeevat:

De laatste foto is van een beroemde boxer die ik daar zag zitten en dus ging ik even vragen wie hij was, omdat hij daar in die sportzaak zat met een fotoboek van hem met muhammed ali in gevecht dus toen zei ik: You must be a famous boxer? En toen begon hij iets te vertellen maar hij sprak zo binnensmonds dat ik hem niet kon verstaan (vanwege al die klappen die hij had gekregen denk ik), maar goed hij schreef zijn naam op een papiertje voor me en zei: Cheque the internet, you will find me...dus ik heb effe gegoogled en heb em gevonden: Earnie Shavers, heeft een paar keer tegen M. Ali gevochten ja....toch gaaf dat ik stiekum op de foto met hem sta!! hahaha

• 15 Juli 2011 - 06:16

Monique:

Tsjonge,jonge wat een gekkenhuis daar zeg! Wel gaaf om te zien ! Nou Maria dat lezen dat valt nog niet mee hoor, heb m'n eerste boek nog niet uit en ik had 'm thuis al voor 3/4 uitgelezen. Gewoon geen tijd, en 's avonds te moe, want ja ook wij worden ouwe zakken.........
    Veel plezier!! (ps, we missen jullie wel hoor)

• 15 Juli 2011 - 06:36

Wim:

He luitjes, wat een mooie verhalen, wat een mega-wereld daar aan de andere kant. Niet zo vreemd dat de USA dik in de schulden zit... Passen jullie maar op met al die gokpaleizen!
    Groeten vanuit een regenachtig en somber Utereg.

• 15 Juli 2011 - 07:21

Ferry Serhalawan:

Ja hey ,
    waar denkje dat al dat moois van betaald wordt , maar er zijn er al zat die gokken hoor dus jij hebt met je teenslippersvast al genoeg in de pot gestort daar kunnen ze wel weer ff op teren (ik heb trouwens eens in een film gezien dat onder het Bellagio een grote kluis zit ???? misschien moet je daar eens in gaan shoppen hihi).
    nou veel plezier nog en eh ,,,houd je in hoor het kan maar een keer op .!.

• 15 Juli 2011 - 07:49

RONALT:

nou als je seelien de jong nog tegen kom doen er dan de groenten en dat we van de week haar konzert hebben gezien in korea op de TV van HBO en dat dat leuk was

• 15 Juli 2011 - 08:26

Jeannette:

hoi maria en henk,

Wat geweldig deze reis naar Amerika. Prachtig wat een belevenis! ik heb genoten van de foto`s en de leuke verslagen ( niet allemaal gelezen, moet ook nog even werken) Geniet nog lekker verder van alles. Het weer is hier 3x niks, wat dat betreft is het daar veel lekkerder.
    Fijne tijd en toedeloe.

groetjes, jeannette

• 15 Juli 2011 - 10:46

Cor Regina En Rowan:

Leuk zo die mooie verhalen te volgen.. Ga gauw foto's kijken!! XxX

• 15 Juli 2011 - 19:27

Lars En Kelly:

Hallo lieve schatten!!!

We misssen jullie enorm!!!!!!!.. en sorry nog dat ik jullie zo vroeg wakker belde, wou t jullie gewoon zo graag vertellen dat ik eindelijk een nieuwe baan heb gevonden!! BETERRRR!!!!... hahaha... Het weer is hier echt bagger, op dit moment is t droog maar t regent al een paar dagen.. Denk dat God t jammer vind dat jullie niet in Nederland zijn en daarom tranen met tuiten huilt!.. Net als ik..;-) hahaha... Jullie maken wel hele mooie foto's en we zijn blij dat we elke keer weer een leuk verhaaltje lezen.. Kim en Micha en Erik en Inge zijn t ook al aan t lezen.. erg leuk dus;-) hahaha.. Jullie zijn al weer bijna 2 weekjes weg, wat gaat de tijd toch hard!!.. Niet normaal..

Wou jullie even laten weten dat het hier allemaal goed gaat.. Lars doet het goed als cheffie,, ik wordt binnenkort gebeld over verdere informatie voor mn nieuwe baan als woonzorgcoördinator op Sonnevanck.. de hondjes zijn hartstikke lief, maar missen opa en oma wel hoor;-) We gaan maandag nog even bij een anders huisje kijken, en we horen dan ook gelijk of ons bod wordt geaccepteerd op de Rietgorsmeen 6.. allemaal erg spannend! Maandag wordt ook kleine Noah al 1 jaar.. gaat hard!!...

Nou lieve schatten.. HOU ONTZETTEND VEEEEL VAN JULLIE, MIS JULLIE ENORM, EN ZOU BLIJ ZIJN ALS JULLIE VEILIG THUIS ZIJN...

Geniet er nog maar even lekker van.. en wees lief voor elkaar.. en we zien mekaar de 26!

Liefs en kusjes en hartjes van Kelly & Lars.. Dikke vette lebbers van Layla & Puk

• 15 Juli 2011 - 21:00

Ferry Serhalawan:

he de caravan verplaatsen,
    alleen als jullie dan weer mee gaan,
    Het is een vreemde vakantie hoor als we niet ff kunnen buurten
    en een bakkie senceo van Henk kunnen halen ,
    het is erg leuk hier maar ja ,we missen jullie gewoon ;-)(

• 16 Juli 2011 - 06:02

Monique:

Ok, ik zal nog wat foto's van de camping maken. De douche's zijn prima maar geen Riembau. En de caravan verplaatsen.......ik weet het nog niet..........die tent bevalt me prima (wat je niet mee hebt hoef je ook niet op te ruimen)