Weer een nieuwe staat in....Arizona - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Maria Zeevat - WaarBenJij.nu Weer een nieuwe staat in....Arizona - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Maria Zeevat - WaarBenJij.nu

Weer een nieuwe staat in....Arizona

Door: henkenmaria

Blijf op de hoogte en volg Maria

17 Juli 2011 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Hallo iedereen weer,
We zijn vanmorgen vertrokken uit het gekke Vegas! Ik moet zeggen dat ik dat niet erg vond maar goed heb toch nog wat foto's vandaag van de fonteinen bij hotel Bellagio en we hebben daar ook nog een gokje gewaagd, Roulette, en gingen naar de hotelkamer met 50 dollar winst!! Eerlijk gezegd wilde ik wel verder gaan maar Henk dacht....waarom we hebben nu winst en effe leuk gegokt, toch? Ja misschien wel verstandiger. Dus vanmorgen uitgechequed en op weg naar Grand Canyon. We waren nog geen 10 minuten onderweg zien we een groot reclamebord met Helicopterflight 29 dollar!! Dus wij stopte gelijk en vragen of dit klopte. Nou het was natuurlijk wel een lokkertje maar goed toch besluiten we om een vlucht te maken, dan wel voor 59 dollar dus valt reuze mee (bovendien hadden we die dag ervoor 50 dollar gewonnen :-))en dan vliegt tie gelijk over de Hooverdam ipv alleen over het Lake Maened. Wat super gaaaaaaf!!!! Niet normaal echt waar, ik mocht voorin zitten naast de piloot en kon het allemaal zo goed zien, echt geweldig!! Ik zei ook steeds, GREAT!! AWSOME!!! hahaha...die vent zal we gedacht hebben...wat een gek mens!! Toen gingen we weer verder, ondertussen even Leon gebeld omdat ik het gelijk wilde vertellen hoe gaaf ik het vond. Wel heel fijn om zijn stem weer te horen, ik mis die jongens gewoon en als ik ze dan aan de telefoon heb is misschien niet handig want dan word ik juist emotioneel maar goed wilde dit gewoon graag vertellen van die helicoptervlucht dus toch eventjes gebeld (heel eventjes he Loej en rowtje haha) Nu zit ik op onze nieuw hotelkamer in Grand Canyon en hoor helicopters voorbij gaan, het is weer een mooie kamer, echt netjes met alles er op en er aan. Henk is even boodschapjes doen voor op de kamer en onderweg. Ik ga zo de foto's erop zetten. Tot morgen....

Jerom, alvast gefeliciteerd met je verjaardag!! bij ons is het kwart voor 5 zaterdagmiddag maar jij slaapt nu en als je dit leest ben je jarig!! Nog vele jaren en dat je maar een hele grote jongen mag worden samen met een lekker chikkie gelukkig wordt en gezond blijft, dikke knuffel van Ome Henk en tante Maria doeiiii xxx

  • 17 Juli 2011 - 00:12

    Ronalt:

    eg gaaf zo'n helikopter flight, en hoe kan dat voor maar 59,-us$. ik zal is navragen wat dat hier kost een helikopter flucht naar kintamani. nou veel plezier in arizona dont forget danona

  • 17 Juli 2011 - 06:39

    Monique:

    Wat ontzettend gaaf zeg zo'n vlucht !! En wat een mooie foto's vanuit de lucht !

  • 17 Juli 2011 - 07:27

    Ferry Serhalawan:

    Super hoor zo'n helicoptervlucht,en wat een een schitterende foto's joh die hooverdam is echt indrukwekkend hersteld he door superman hihi geen schrammetje

    wat een belevenis echt gaaf nou nog veel plezier en ik kijk alweer uit naar het volgende verslag


  • 17 Juli 2011 - 16:45

    HARRIET :

    wat een leuke fotos en die heilikopter vlucht wat zal dat gaaf geweest zijn
    groetjes van hier

  • 17 Juli 2011 - 17:59

    Dick Aarsen:

    mooi, mooi en nog eens mooi>

  • 17 Juli 2011 - 22:32

    Erma:

    Zit net alle verslagen door te lezen. Moest nog een inhaalslag maken.
    In Spanje geen internet dus wachten tot we thuis waren. (Maria, je had schrijfster moeten worden, leuke verslagen).
    Wat een avontuur waar jullie mee bezig zijn!!
    En wat een indrukwekkende foto's vanuit de helicopter, geweldig.
    Ben benieuwd naar jullie volgende belevenis.

    groetjes Erma

  • 18 Juli 2011 - 07:13

    Kelly & Lars:

    Mooiee foto's schatjes!!... ECHT GAAF ZO'N HELICOPTERVLUCHT!!.. WOUWWWW

    MIS JE ONS OOK WEL EEN BEETJE???:-(

    xx LOVE YOU

  • 18 Juli 2011 - 23:24

    Maria Zeevat:

    Lieve Kelly en Lars,
    Natuurlijk missen wij jullie ook verschrikkelijk mja...eigenlijk bedoel ik ook iedereen hoor als ik zeg "mijn jongens" dus dit is ook voor Robin vd B en Robin vd W bedoeld hihihi....hou van jullie allemaal zooooveeeel en mis jullie ook. xxxxxx PapaHenk en Mamaria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maria

Actief sinds 12 Juni 2011
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 39663

Voorgaande reizen:

16 Juni 2014 - 06 Juli 2014

Even heel wat anders....Noorwegen!!

30 Oktober 2012 - 20 November 2012

Vakantie Bali, Sumbawa november 2012

04 Juli 2011 - 26 Juli 2011

West USA here we come!

Landen bezocht: